terug naar alle cases
KÖP
De klant
Misschien heb je de case gezien van Kevin Boon. Hier gaat het meer over Köp. Köp, een uniek concept in België, zoals jullie misschien weten of nog niet weten, opgericht door Fabrice Oyedele, founder van Amka, en Kevin Boon in 2018. Wat doen wij voor Köp? De website hebben wij gebouwd. Alle content, videocontent en fotocontent, die op social media, Instagram, Facebook en de website te zien zijn, hebben wij ontwikkeld. Daarnaast dragen wij bij aan de strategie, die nog altijd wordt bedacht en meegevormd samen met de huidige eigenaren, Kevin Boon en Jennifer van Wingen.
CHALLENGE
Bij de bouw van de website en het creëren van content voor Köp lag de focus op het behouden van de kernwaarden van het merk: innovatie, esthetiek en toegankelijkheid. We hebben gezorgd voor een naadloze integratie van visuele elementen die de uitstraling van de fysieke winkels weerspiegelen, terwijl de website gebruiksvriendelijk en visueel aantrekkelijk blijft. Köp gebruikt ook social media, zoals Instagram en TikTok, om hun diensten te promoten en nieuwe klanten aan te trekken. Daarnaast blijven we betrokken bij de strategische ontwikkeling, zodat Köp voorop blijft lopen in de snel veranderende markt, vooral in het kader van online marketing en advertentiecampagnes.
AANPAK
Köp, opgericht in 2018 door Fabrice Oyedele en Kevin Boon, is een uniek concept in België dat lifestyle, salonservices en educatie combineert. De bestaande online en fysieke aanwezigheid bood een stevige basis, maar met de groei van Köp was het tijd om hun digitale strategie verder te ontwikkelen. Samen met huidige eigenaren Kevin Boon en Jennifer van Wingen hebben we een digitale strategie ontworpen die de unieke sfeer en filosofie van Köp vertaalt naar een aantrekkelijke en efficiënte online omgeving. Dit omvat ook de integratie van social media platforms zoals Instagram, TikTok en Facebook.
OPLOSSING
We hebben niet alleen de volledige website van Köp gebouwd, maar ook alle videocontent, fotocontent en strategische elementen verzorgd die zichtbaar zijn op hun sociale mediakanalen en website. Dit omvat onder andere Instagram Reels, TikTok video’s, en bedrijfsvideo’s die een authentiek beeld van het merk geven. Door nauwe samenwerking met het managementteam zorgen we ervoor dat de content en strategie voortdurend worden geoptimaliseerd. Köp maakt gebruik van een online bookingsysteem, zodat klanten eenvoudig afspraken kunnen maken voor bijvoorbeeld knippen, kleuren of brushen.
Köp wordt vandaag de dag gerund door Jennifer Van Wingen en Kevin Boon. Wat begon als een innovatief barberconcept en academie, is uitgegroeid tot een veelzijdige onderneming die zowel als salon en academie fungeert. Köp biedt een breed scala aan diensten zoals knippen, kleuren en brushen, waarbij de nadruk ligt op kwaliteit en stijl. Fabrice Oyedele, founder van Amka, blijft achter de schermen verantwoordelijk voor het proces en de marketing van de academie. Köp maakt gebruik van moderne tools zoals een online bookingsysteem om klanten moeiteloos afspraken te laten maken. Neem zeker een kijkje op hun website voor meer informatie.